Działalność marketingowa gmin. Zarys ujęć marketingu terytorialnego

Dostępność: duża ilość
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 118

Opis

Frankowski Zbigniew  (red.)

 

Działalność marketingowa gmin. Zarys ujęć marketingu terytorialnego

 

Ciechanów 2000,
(wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury)

s. 140, format 23 cm, opr. brosz.

ISBN 83-911392-4-7

 

Seria: Region, Polityka, Promocja. 2


Opis:

Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce.  

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl