Fenomen reklamy religijnej

Fenomen reklamy religijnej M.jpg
  • nowość
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 5 dni
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 402

Opis

Stępniak Krzysztof 

Fenomen reklamy religijnej 

Pułtusk-Warszawa 2017
s. 283, format 24 cm, opr. br. 
ISBN 978-83-7549-277-4

Opis: 
"Autor poddał analizie "fenomen reklamy religijnej". Ukazał zasadnicze różnice miedzy reklamą komercyjną  a niekomercyjną, a także przedstawił własną definicję reklamy religijnej, w której szczególną uwagę zwrócił na rolę sacrum. 
Praca ma w pełni charakter studium medioznawczego tak z uwagi na podjęty problem, jak i metodę analizy. Potrzeby poznawcze, istniejące dotąd poważne luki w literaturze naukowej - szczegółowo omówione we wstępie - w pełni uzasadniały podjecie zakreślonego w temacie problemu badawczego. Zakres tematyki badawczej umożliwił także wykazanie się przez autora umiejętnością systematycznej pracy analitycznej ( warstwa empiryczna) oraz solidnym warsztatem naukowym ( warstwa teoretyczno- metodologiczna). 

                                                                       Z recenzji prof. dr. hab. Wojciecha Jakubowskiego 

Pliki do pobrania:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl