33,33 zł
18,10 zł
32,38 zł
52,38 zł
113,33 zł
Fenomen reklamy religijnej
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Stępniak Krzysztof
Fenomen reklamy religijnej
Pułtusk-Warszawa 2017
s. 283, format 24 cm, opr. br.
ISBN 978-83-7549-277-4
Opis:
"Autor poddał analizie "fenomen reklamy religijnej". Ukazał zasadnicze różnice miedzy reklamą komercyjną a niekomercyjną, a także przedstawił własną definicję reklamy religijnej, w której szczególną uwagę zwrócił na rolę sacrum.
Praca ma w pełni charakter studium medioznawczego tak z uwagi na podjęty problem, jak i metodę analizy. Potrzeby poznawcze, istniejące dotąd poważne luki w literaturze naukowej - szczegółowo omówione we wstępie - w pełni uzasadniały podjecie zakreślonego w temacie problemu badawczego. Zakres tematyki badawczej umożliwił także wykazanie się przez autora umiejętnością systematycznej pracy analitycznej ( warstwa empiryczna) oraz solidnym warsztatem naukowym ( warstwa teoretyczno- metodologiczna).
Z recenzji prof. dr. hab. Wojciecha Jakubowskiego