33,33 zł
18,10 zł
32,38 zł
52,38 zł
113,33 zł
Nowe media a styl życia
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
redakcja naukowa Stępniak Krzysztof
Nowe media a styl życia
Pułtusk 2016
s. 255, format 24 cm, opr. brosz.
ISBN 978-83-7549-241-5
Opis:
"Książka Nowe media a styl życia - monografia przygotowana przez czternastu autorów reprezentujących znane ośrodki akademickie- jest próbą prezentacji przemyśleń nad wpływem mediów na różne formy społecznego funkcjonowania człowieka, jak również poszukiwaniem odpowiedzi na jakże aktualne pytanie: jak nowe media wpłynęły na nasz styl życia - w szerokim tego słowa znaczeniu - czyli naszą pracę, wypoczynek, kulturę, edukację, politykę a nawet religię? Tym samym publikację można umieścić na pograniczu socjologii, pedagogiki, teorii komunikacji masowej, co czyni ją - i jest zamysł świadomy - opracowaniem na styku wielu nauk i dziedzin. Taki wybór wynika z konieczności holistycznego analizowania otaczających nas zjawisk i jest wspólną zgodą autorów na tezę o wielowymiarowych wpływach i kontekstach wielkich procesów społecznych, technologiczno-organizacyjnych i ekonomicznych".
z wprowadzenia
"Recenzowana praca jest w dużym stopniu oryginalnym i wystarczająco wartościowym, by wnieść swój wkład do naszej wiedzy o aktualnym stadium rozwoju wielorakich i niestety nie zawsze społecznie użytecznych funkcji pełnionych przez media internetowe w naszym kraju. Wciąż jeszcze niewielka jest w Polsce liczba analitycznych opracowań o skutkach funkcjonowania różnych instrumentów internetowego komunikowania, a przecież widać już rosnące zapotrzebowanie na takie informacje ze strony potencjalnych odbiorców przede wszystkim na wyższych uczelniach prowadzących studia z zakresu komunikacji społecznej".
Z recenzji prof. dr hab. Jerzego Olędzkiego