Za rewolucją i przeciwko rewolucji. Dwa światopoglądy „wojujące”
Pułtusk 2006
s. 245, format
21 cm, opr. brosz.
ISBN 83-89964-58-9
Opis:
Niniejsza publikacja jest przedstawieniem zagadnienia tożsamości światopoglądu rewolucyjnego i światopoglądu kontrrewolucyjnego jago światopoglądów „wojujących"- ważny dla istotnych konfliktów ideologicznych i politycznych w XX wieku, które to konflikty nie są jeszcze zjawiskami z czasu przeszłego dokonanego. Mowa jest o tożsamości rewolucjonisty i
kontrrewolucjonisty, o procesie rozpadu wartości, który wiedzie do rewolucji dla utopii, o pojmowaniu ustroju teraźniejszości jako wartości albo anty-wartości, a także o leninowskim projekcie rewolucyjnym. Autor wskazuje na odmienności i na podobieństwa światopoglądu rewolucyjnego i światopoglądu kontrrewolucyjnego. W książce wykorzystana jest literatura naukowa, fakty historyczne i utwory sztuki literackiej.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.