Fenomen turystyki industrialnej

SOCJOLOGIA I TURYSTYKA
35
PLN
Fenomen turystyki industrialnej
Fenomen turystyki industrialnej
in_stock
Dostępność:
duża ilość
Cena: 35,00 zł
Cena netto: 33,33 zł
egz.

Orłowski Bolesław

 

Fenomen turystyki industrialnej

 

Pułtusk-Ciechanów 2008

s. 60, format 23 cm, opr. brosz.

ISBN 978-83-7549-043-5

 

Seria: Region, Polityka, Promocja. 6
 
Opis:
Turystyka industrialna jest zjawiskiem nowym, szczególnie w Polsce. Budzi coraz większe zainteresowanie, stając się znaczącym działem turystyki poznawczej. Poświęca się jej coraz więcej uwagi w środkach masowego przekazu. Zaczyna się ją uwzględniać w programach uczelni przygotowujących kadry fachowców do obsługi turystyki, stającej się - także i u nas - coraz ważniejszą dziedziną gospodarki narodowej. Brak wszakże dotychczas w języku polskim monografii ujmującej w sposób uporządkowany całość związanej z tym nowym zjawiskiem problematyki.
Wypełnieniu tej luki ma posłużyć właśnie ta książka. Napisałem ją głównie z myślą o wykładach, jakie prowadzę od 2006 r. w Ciechanowie, na Wydziale Turystyki, Hotelarstwa i Promocji Środowiska Akademii Humanistycznej imienia Aleksandra Gieysztora w Pułtusku. Porządkując i systematyzując wiedzę związaną z dziedzictwem przemysłu, techniki i inżynierii budowlanej i jego rolą edukacyjną ma ułatwiać życie moim słuchaczom, a także dostarczyć kluczowych wiadomości z tej dziedziny wszystkim zainteresowanym.
Wygląda na to, że termin "turystyka industrialna" już się przyjął i upowszechnił w języku polskim. Zapewne puryści nie będą tym zachwyceni, ale wydaje się to zgodne z duchem epoki. Posługuję się więc nim - uznając wszelki opór przeciwko neologizmom aktualnej globalnej rzeczywistości za daremny - zwłaszcza, że najbliższa memu sercu alternatywa "turystyka w obiektach poprzemysłowych*), również nie budzi, ze względów językowo-konstrukcyjnych, zbytnio mego entuzjazmu...

Pliki do pobrania:

Produkty powiązane

Działalność marketingowa gmin. Zarys ujęć marketingu terytorialnego Działalność marketingowa gmin. Zarys ujęć marketingu terytorialnego
Frankowski Zbigniew (red.) Działalność marketingowa gmin. Zarys ujęć marketingu terytorialnego Ciechanów 2000, (wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury) s. 140, format 23 cm , opr. brosz. ISBN 83-911392-4-7 Seria: R...
Cena: 16,00 zł

Marketingowe funkcje mediów Marketingowe funkcje mediów

Ciborska Elżbieta Marketingowe funkcje mediów Ciechanów 2001 (wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury) s. 182, format 24 cm , opr. brosz. ISBN 83-911392-8-X Opis: Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowan...

Cena: 16,00 zł

Żegluga śródlądowa w turystyce krajowej i europejskiej Żegluga śródlądowa w turystyce krajowej i europejskiej

Lebiedowska Barbara, Lebiedowski Marek, Gąsecka Agnieszka Żegluga śródlądowa w turystyce krajowej i europejskiej Pułtusk - Ciechanów 2010 s. 122, format 21 cm , opr. brosz. ISBN 978-83-7549-071-8 Seria: Region, Polityka, Promocja. Nr 8 " Już od wielu...

Cena: 25,00 zł

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu
Click Shop | Hosting home.pl