Marketingowe funkcje mediów

Dostępność: duża ilość
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 117

Opis

Ciborska Elżbieta  

 

Marketingowe funkcje mediów  

 

Ciechanów 2001
(wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury)

s. 182, format 24 cm, opr. brosz.

ISBN 83-911392-8-X

Seria: Region, Polityka, Promocja. 5.
 
Opis:
Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba - jak nigdy dotąd - informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu.
Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy : znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl