Produkt dnia
Talibowie
Talibowie
33,33 zł
egz.
Pieśń o dzwonie
Pieśń o dzwonie
18,10 zł
egz.
Reymont - radość i smutek czytania
Reymont - radość i smutek czytania
32,38 zł
egz.
Friedrich Hölderlin. Poezje zebrane
Friedrich Hölderlin. Poezje zebrane
52,38 zł
egz.
Dzieje Mazowsza. Tom V. Lata 1939-1945
Dzieje Mazowsza. Tom V. Lata 1939-1945
113,33 zł
egz.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Marketingowe funkcje mediów

Dostępność: duża ilość
ilość egz.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 117

Opis

Ciborska Elżbieta  

 

Marketingowe funkcje mediów  

 

Ciechanów 2001
(wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury)

s. 182, format 24 cm, opr. brosz.

ISBN 83-911392-8-X

Seria: Region, Polityka, Promocja. 5.
 
Opis:
Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba - jak nigdy dotąd - informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu.
Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy : znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności.

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl