|
Marketingowe funkcje mediów
ADMINISTRACJA I ZARZĄDZANIE
16
PLN
Marketingowe funkcje mediów
Ciborska Elżbieta
Marketingowe funkcje mediów
Ciechanów 2001
(wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury)
s. 182, format 24 cm, opr. brosz. ISBN 83-911392-8-X
Seria: Region, Polityka, Promocja. 5.
Opis: Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba - jak nigdy dotąd - informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu. Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy : znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności. Pliki do pobrania:Opinie o produkcie (0) |
|