


Talibowie
33,33 zł

Pieśń o dzwonie
18,10 zł

Reymont - radość i smutek czytania
32,38 zł

Friedrich Hölderlin. Poezje zebrane
52,38 zł

Dzieje Mazowsza. Tom V. Lata 1939-1945
113,33 zł


Marketingowe funkcje mediów
Dostępność:
duża ilość
Ocena:
0





Producent:
-
Kod produktu:
117
Opis
Ciborska Elżbieta
Marketingowe funkcje mediów
Ciechanów 2001
(wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury)
s. 182, format 24 cm, opr. brosz.
ISBN 83-911392-8-X
Seria: Region, Polityka, Promocja. 5.
Opis:
Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowanie. Jest potrzebą społeczeństwa informacyjnego. Znana maksyma głosi, że władzę posiądzie ten, kto zawładnie przyszłością. A klucz do przyszłości tkwi w informacji. A zatem, w gospodarce polskiej, szybko zmieniającej się i zmierzającej do UE, potrzeba - jak nigdy dotąd - informacji wprzęgniętej na potrzeby marketingu.
Książka składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zajmuje się innym problemem. Znajdziemy w niej informacje na tematy : znaczenie mediów we współczesnym marketingu, informacji pozostających w obrocie niepieniężnym, media w poszczególnych krajach UE, analiza marketingu mix, analiza rożnych nośników reklam pod kątem skuteczności.