Opcje przeglądania

Cena
  • od do

ADMINISTRACJA I ZARZĄDZANIE

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Organizacja i kierowanie instytucjami bezpieczeństwa wewnętrznego państwa
Cena: 39,00 zł
egz.
Organizacja i kierowanie instytucjami bezpieczeństwa wewnętrznego państwa

Grosicka Katarzyna, Grosicki Leszek, Grosicki Przemysław

ORGANIZACJA I KIEROWANIE INSTYTUCJAMI BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO PAŃSTWA

Podręcznik akademicki

 

Organizacja i zadania terenowych organów administracji rządowej
Cena: 39,00 zł
egz.
Organizacja i zadania terenowych organów administracji rządowej

Grosicka Katarzyna, Grosicki Leszek, Grosicki Przemysław

ORGANIZACJA I ZADANIA TERENOWYCH ORGANÓW ADMINISTRACJI  RZĄDOWEJ

 

Działalność marketingowa gmin. Zarys ujęć marketingu terytorialnego
Cena: 16,00 zł
egz.
Działalność marketingowa gmin. Zarys ujęć marketingu terytorialnego Frankowski Zbigniew (red.) Działalność marketingowa gmin. Zarys ujęć marketingu terytorialnego Ciechanów 2000, (wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury) s. 140, format 23 cm , opr. brosz. ISBN 83-911392-4-7 Seria: R...
Edukacja a zarządzanie. Podręcznik akademicki
Cena: 38,00 zł
egz.
Edukacja a zarządzanie. Podręcznik akademicki Szczupaczyński Jerzy Edukacja a zarządzanie. Podręcznik akademicki Pułtusk 2004 s. 170, format 24 cm , opr. tw. ISBN 83-89709-09-0 Opis : Książka prezentuje czytelnikowi szerokie spektrum zagadnień związanych z zarządzaniem w oświacie. Adresowana jes...
Gospodarka przestrzenna. Praktyka gospodarowania przestrzenią
Cena: 29,00 zł
egz.
Gospodarka przestrzenna. Praktyka gospodarowania przestrzenią

Kachniarz Tadeusz , Nowakowski Maciej Gospodarka przestrzenna. Praktyka gospodarowania przestrzenią Warszawa-Pułtusk 2000 s. 70, format 25 cm , opr. brosz. ISBN 83-88067-06-0 Opis: Publikacja podzielona na dwie części. W pierwszej znajdziemy zagadnie...

Marketingowe funkcje mediów
Cena: 16,00 zł
egz.
Marketingowe funkcje mediów

Ciborska Elżbieta Marketingowe funkcje mediów Ciechanów 2001 (wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnej Towarzystw Kultury) s. 182, format 24 cm , opr. brosz. ISBN 83-911392-8-X Opis: Tematyka marketingu budzi coraz większe zainteresowan...

Ochrona własności intelektualnej know-how
Cena: 39,00 zł
Ochrona własności intelektualnej know-how Grosicki Leszek , Grosicki Przemysław Ochrona własności intelektualnej know-how Pułtusk 2010 s. 138, format 21 cm , opr. brosz. ISBN 978-83-7549-130-2 Opis: "Know-how ze względu na swoją użyteczność rozpoczęło w Polsce oszałamiającą karierę w obrocie...
Ochrona własności intelektualnej. Własność przemysłowa
Cena: 49,00 zł
egzemplarz
Ochrona własności intelektualnej. Własność przemysłowa Grosicki Leszek, Grosicki Przemysław Ochrona własności intelektualnej. Własność przemysłowa. Pułtusk 2012 s.233, format 21 cm, opr.brosz. ISBN 978-83-7549-143-2 Opis: " Rozwój nowych technologii stwarza olbrzymią szansę dla wzrostu gospodarczego posz...

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy od home.pl